No i ani Legii ani Wisły nie ma europejskich pucharach. Obie drużyny mogły z powodzeniem przejść do następnej rundy, bo przeciwnicy nie postawili zbyt wymagających warunków. Tak się jednak nie stało.
Być może musi minąć jeszcze kilka lat zanim będziemy faworytami w meczach z lig takich jak portugalska czy belgijska. Myślę, że nie są to pobożne życzenia bo ligę szkocką już przegoniliśmy (oceniając poziom ligi przez pryzmat europejskich pucharów).
Okazuje się jednak, że Polacy potrafią odnosić spektakularne sukcesy w świecie sportu. Nie, nie mam tu na myśli Małysza, Kubicy czy Justyny Kowalczyk. Otóż polska firma Oknoplast została sponsorem Interu Mediolan. Tak, tego Interu (nie chodzi o Inter Mediolan Milanówek czy coś w tym stylu). Jak czytamy na stronie firmy:
W ramach współpracy logo Oknoplast pojawia się m.in. na stadionie podczas meczów - na bandach video i ekranach stadionowych. Banner firmowy został umieszczony na stronie internetowej klubu oraz na totemach w strefie VIP. Ponadto umowa uprawnia OKNOPLAST do posługiwania się logotypem „Top Sponsor Interu Mediolan” oraz zdjęciami i wizerunkami piłkarzy we wszystkich materiałach reklamowych.
Normalnie + 10 do fejmu. A tak na serio to uważam to za naprawdę dobre osiągnięcie. Skoro rzadko słyszą o polskich drużynach niech usłyszą przynajmniej o polskiej firmie. Respekt.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz